» 2010 » Styczeń

› Archiwum miesiąca › Styczeń 2010

Muzzikum.info

Jak zauważyliscie Nowy rok przyniosł wszystkim ludziomm bedącym w Administracji www.djoles.pl wiele motywacji by wspinac sie na czołowki bysmy byli jak najlepsi.
Od Nie dawna powstało forum pod strone djoles.pl a mianowicie Muzzikum.info.
Forum jak wspomniano wcześniej powstało nie dawno ale rozwija sie w bardzo szybkim tempie. Przejrzysta i łatwa w obsłudze szata Graficzna pozwoli na szybkie poruszanie sie po Forum
Znajdziecie tam Duzo działow ze świata muzyki oraz wszystkie aktualności które sa na www.djoles.pl. Jest równie mozliwość przeczytania, pobrania newsow, playlist jakie sa w Radiach Internetowych tj.: Radio Party, Radio FTB, RadioStacja, RadioSfera i wiele wiele innych…
Mozesz również pomoc Nam jeszcze bardziej rozwijać nasze nowoczesne forum – wystarczy ze zgłosisz sie wchodząc w dział KONTAKT
ZAPRASZAMY SERDECZNIE

Współpraca z Clubami

Od nie dawna jak zauważyliscie portal www.djoles.pl Nawiązał współprace z największym klubem w Polsce Wschodniej z Clubem Corrado Współpraca ta jest bardzo miła z tym klubem i cieszymy sie niezmiernie ze mozemy byc Patronatem Medialnym
Club Corrado
Co tydzień na portalu djoles.pl dodawane sa informacje na temat imprez – plakaty oraz opis. Stworzony został nie dawno dział Galeria Clubu Corrado gdzie umieszczane sa kolejno i systematycznie duzej ilosci zdjecia z masowych imprez, wystarczy wejsc w upragnioiona impreze i przegladac duzej ilosci fotki. Zdjecia te mozna powiekszyc jak i również pobrać na swoj PC!!!
Mozesz rownież przeczytac o rezydentach jacy graja w clubie Corrado i co tydzień w każda sobote od 20 do 4 nad ranem rozkrecaja impreze.
Ale co jest nowością u nas to to ze mozesz wygrać Bilet wstępu do Clubu Corrado wystarczy ze rozwiązesz konkurs organizowany przez Club Corrado i Portal. Pytania mysle ze sa łatwe i kazdy je bez problemu rozwiąze ALE UWAGA !!! ILOSC BILETÓW OGRANICZONA. Więc kto pierwszy ten lepszy.

Ale My nie przestajemy na jednym klubie. Juz nie długo ( jest to w planach od kilku miesiecy) zostaniemy również Patronatem medialnym Clubu Zilionw imiejscowosci Wrzelowiec niedaleko Opola Lubelskiego. Zostanie Storzony rowniez dział na djoles.pl poświecony temu klubowi : Imprezy, Sety , konkursy , rezydenci, Fotki.
Oba te Cluby beda naszymi Patronami Medialnymi , Nasz Baner bedzie Goscił włąsnie w tych klubach juz za nie długo.

Wiec odwiedzajcie Portal Djoles.pl , czytajcie wszelkie Newsy dotyczące Clubow i przybywajcie do nich , cieszcie sie najlepsza muzyka serfowana w tych własnie klubach.

Nowe strony IG

Specjalnie dla userów i ludzi mocno zaangażowanych w powstanie portalu muzycznego djoles.pl uruchomilismy male strony równiez o tematyce mp3 w śród nich www.mp3-download.djoles.pl a takze www.muzyka.djoles.pl gdzie jest wiele informacji na temat wyszukiwarki mp3, muzyki, historii mp3, jej roli w XXI wieku. Każdy może poznac muzyke, mp3 z innej strony, z tej mniej znanej – z tej strony technicznej. Nie wiem czy pamiętacie ale również gorąco zachęcamy do odwiedzania naszej strony z hostingiem zdjęc www.fotosik.djoles.pl. Dla userów i uzytkowników djoles.pl brak limitów. Wiec kazdy może wgrac to co chce. Zapraszamy do korzystania z nowych usług naszej firmy pozycjonerskiej International Group, która jest włascicielem stron.

Nowe Skladanki, nowa Muzyka na Djoles.pl

Powstała z mysla o Was drodzy userzy mega skladanka związana z portalem Djoles.pl. Jest to kompilacja najlepszych kawałków istniejacych na Rynku muzycznym….
Skladanka ta pod Tytułem : ” DjOles Hit Mix Team Vol.1 prezentuje Wam drodzy czytelnicy Gatunek Electro – House. Na tej skladance znajduje sie ponad 10 Tracków.. które z pewnoscia wppadna Wam w Ucho i przyda sie na długie zimowe wieczory w Waszych domach.
Tam sa takie utwory jak :
1. Bee Gees – Stayin’ Alive (Baccano RMX)
2. Mr. Basic – Don’t Understand (Exclusive VIP Mix)
3. Se Sa vs Outwork feat. Mr Gee – Elektro (Marty Fame Mash Up)
4. 3rd Face – Canto Della Liberta (Cherry Coke & Daan’D Remix)
5. BLV – Till I Come
6. Claude Vonstroke – The Whistler (Vandalism Vocal Remix)
7. Till West & DJ Delicious – Same Man (DJ Viduta Remix)
8. John Revox vs. EasyTech – Sexy Ole (Disco Fanatics Bootleg)
9. Yeah Yeah Yeahs – Heads Will Roll (Club Mix)
10. Spencer & Hill – Love My Money (Paul George Bootleg)
11. Sgt Slick – Right In The Night (Mind Electric Remix)
12. Kurd Maverick – Blue Monday (Vandalism Remix)
13. Christopher s Feat. Brian – Excuse (Mike Candys & Jack Holiday Rework)
14. Armand Van Helden – Je T’aime

Stwierdzilismy po długich negocjacjach ze bedziemy Tworzyć specjalnie Dla Was tego typu składanki co miesiac byscie mogli Nas lepiej zapamiietać oraz cieszyć sie nasza muzyka jaka prezentujemy dla Was… Bo to bedzie zbiór muzyki nie tylko z Electro – Housse ale Rowniez z Gatunku : Techno , Trance , Disco Polo , R’N’B czy Inne
Bedziemy nie tylko Tworzyć takie skladanki ale jak wczesniej zauważyliście na portalu bedziemy Tworzyć liste najbardziej trendy mp3 miesiąca co miesiac bedziemy Tworzyc dziesiątke hitow dla Was byscie mogli pobrac najbardziej odjazdowe mp3 i cieszyć sie nimi w domu.
To dzieki Wam portal jest tak rozwijany i dlatego dokładamy największych starań byscie byli zadowoleni z naszej strony. Rok właśnie 2010 przyniesie wiele zmian a szcegolnie zmiany beda dotyczyć muzyki oraz wygladu wizualnemu jak juz było wspomniane wczesniej oraz dojda włąsnie te składanki
Zapraszamy serdecznie do czytania naszego bloga który juz rusza peła para… Co dwa lub trzy dni beda dodawanewpisy nie tylko dotyczące strony djoles.pl i muzyki ale również Clubu Dyskotekowego Clubu Corrado czy innych spraw związanych z nasza pasja jaka jest muzyka.
Polecajcie innym nasza strone czy też blog chcemy sie rozwijać dzieki Wam wiec nam pomożcie.
Jesli macie jakie kolwiek pytania zastrzezenia uwagi opinie – mozecie sie z Nami podzielić. Wystarczy ze wejdziesz w dział KONTAKT ( KLIKNIJ TUTAJ i napiszesz do nas . My napewno w ciagu 24 godzin odpowiemy na kazde pytanie na kazdego poprostu e maila
ZAPRASZAMY

Nowe Sety z Clubu Energy 2000

Kolejny Weekend nastał z kolejnymi mega setami które napewno niezle namieszały w waszych głowach. Prezentujemy dla Was Sety z Clubu Energy 2000 z Dnia 8 i 9 Stycznia Bierzącego roku.

Energy 2000 – Active Friday 08.01.2010 i Energy 2000 – FIESTA CARNIVAL – 09.01.2010

Takie  własnie imprezy odbyły sie w tym klubie by je dokładnie przejrzeć musisz przejsc na strone www.djoles.pl i tam w dziale Energy 2000 – sety, Nagrania odnalesc odpowiednią impreze włąsnie z tych ostatnich Dni  i pobrać je na swojego PC zeby poczuć moc Klubu Energy 2000 w swoim domu.

Rownież od dawna jest mozliwość obejrzenia retransmisji z ostatniej imprezy dzieki uprzejmosci portalu Lokalik.tv. Zeby obejrzeć musisz wejść w dział Relacja na Żywo

Więc nie zastanawiaj sie tylko jak najszybciej pobieraj wszystkie ostatnie aktualne relacje własnie z tego clubu

Już niedługo nowa odsłona Djoles.pl

Trwaja Prace intensywne prace nad kolejna juz teraz mega odsłona Portalu Djoles.pl Jeszcze zbytnio nie mozemy zdradzić szcegółow ale wiemy jedno to bedzie jeden z Najnowszych portali w sieci. Duzo pozytecznych linków, podstron.

Dojdzie mapka imprez nadchodzacych z całej polski oraz rozbudowana wyszukiwarka Portalowa….

To dopiero początek zmian jakie nastąpia.

Wiecej informacji juz niedługo…

Słowa kluczowe: djoles, dj oles, mp3 djoles, darmowe mp3, darmowe mp3 do pobrania, download mp3, wyszukiwarka mp3, muzyka za darmo, remixy do pobrania, mix mp3

Szukaj w:

Djoles w sieci (officjal)



Uwaga!!! są to jedyne oficjalne konta djoles prowadzone przez nas.