» 2010 » Wrzesień

› Archiwum miesiąca › Wrzesień 2010

już niedługo Mp3 miesiąca

Jak sami zawuważyliście już niedlugo zbliża się koniec miesiąca. Kończy się miesiąc wrzesień. Co nam ciekawego On przyniosł ? mianowicie dużo wspaniałej muzyki , dużo premier i nowości muzycznych. To właśnie u nas znajdziesz najlepsze mp3 za darmo. Beż żadnego problemu pobierzesz je i możesz cieszyć sie słuchając ich codziennie.

Dlatego też powstał dział Mp3 miesiąca po to abyscie się cieszyli z najlepszej , przebranej muzyki jaka jest trendy w miesiącu wrześniu. Musicie je mieć na swoich PC i słuchać ja codziennie bo tylko my czyli najlepsi uploaderzy wyszukujemy taka muzykę by cieszyłą każdego usera muzycznego portalu jaki jest www.djoles.pl

Bo to właśnie ta muzyka, którą serfujemy dla Was codziennie w postaci paczek mp3 jest najlepszą muzyką w sieci co sami to doceniacie.

Włąsnie dlatego juz dziś nie zastanawiaj się ani chwili dłużej tylko wejdz na strone najlepszego portalu muzycznego i pobieraj najnowsze i najlepsze mp3 w sieci zupełnie za darmo.

info o imprezach

Od kiedy powstał tylko portal muzyczny informujemy Was o imprezach jakie beda działy się w klubach. Zazwyczaj w srodku tygodnia wstawiamy info odnosnie imprez głównie z takich klubów jak :
Club Corrado
Club Energy 2000
Club Ekwador

Zazwyczaj z własnie tych Klubów czerpiemy informacje już w srodku tygodnia bo jak zauważyliśmy są najczesciej odwiedzane i interesuja kazdego usera naszej strony.

z Clubu Corrado od pewnego czasu robione są fotorelacje z tego własnie powodu obok darmowe mp3 umieszczona została Galeria zdjeć gdzie każdy bez żadnego problemu obejrzy fotki z ostatniej imprezy. Ale również zajrzy do archiwum i powspomina jka to klubowicze bawili się na imprezach.

Jeszcze jesli chodzi o club Corrado to organizowane są konkursy z mega nagrodami. Do wygrania oczywiscie darmowa wejsciówka do Clubu Corrado. Zapraszamy do zaglądania w ten dział.

z Clubem Energy 2000 wyglada tego typu rzecz że co tydzień głownie jeden dzień po imprezie umieszczamy na www.djoles.pl Sety, Nagrania z ostatnich imprez które kazdy może pobrać na swój PC. Rownież możesz obejrzeć zupełnie za darmo relacje na żywo z Clubu.

Klub Ekwador to masowe imprezy które dzieja sie w okolicach Ekwadoru. Oczywiście my jako pierwsi informujemy o tym w postaći plakatów i chcemy byscie byli z tego zadowoleni.

Zapraszamy więc do zaglądania i czytania tego co dzieje sie w okolicach. oraz do pobierania mp3 za free

kolejne fotki

Dziś na portal muzyczny gdzie codziennie możecie pobierać darmowe mp3 oraz czytać newsy muzyczne dodaliśmy aktualizacje jednego z działów. Chodzi nam mianowicie o aktualnienie działu z fotkami z imprez Clubu Corrado

portal www.djoles.pl od pewnego czasu współpracuje z Clubem Corrado dlatego właśnie w ten sposób promujemy club. Będa teraz co tydzień aktualizowane fotki ponieważ chcemy być zawsze na bierząco. Po za tym userzy naszego portalu muzycznego domagają sie o fotki.

Robimy co w naszej mocy by wszystko było w jak najlepszym porzadku,
W galerii łatwo jest sie odnalesc poniewaz stworzylismy ja tak by kazdy bez wzgledu na wiek mogł z niej korzystać. Można także pobrać wybraną fotkę na swój PC w dwoch wymiarach : 360 x280 oraz 1200 x 800 pikseli.

Zapraszamy więc do korzystania :)

Długa przerwa w pisaniu

od ostatniego wpisu na blogach nie tylko www.blog.djoles.pl ale także www.forum.djoles.pl czy www.sendfaile.pl mineło bardzo duzo czasu. mineło około 2 tygodnie czasu. Ale wszystko od dzis będzie regularnie uzupełniane by podnięść linkowania naszej strony www.djoles.pl.

Przerwa ta spowodowana była obszernymi pracami nad portalem muzycznym dajacym darmowe mp3. Trwały prace głownie nad usprawnieniem wyszukiwarka mp3. Trwaja równiez prace nad aktualizacja działu z fotkami z klubów których jestesmy partnerami a mianowicie Clubu Corrado oraz Clubu Zilion. Oraz innymi pracami związanymi z usprawnieniem i lepszym poruszaniem sie na www.djoles.pl. Robimy to po to by kazdy użytkownik, każdy nasz user odnalazł sie u nas i był z nas zadowolony.

Także jak wspomnielismy wszystkie blogi muzyczne związane z najlepsze mp3 będa uzupełniane co dwa lub trzy dni. Zapraszamy więc do zagladania na nasz portal muzyczny i pobieranie z naszego serwisu najlepszej mp3 w sieci. Oraz oglądania na żywo relacjii z imprez. Zapraszamy serdecznie.

Obejrzyj Relacje z Corrado

Od dłuzszego czasu na portalu muzycznym pojawiła sie galeria fotek z dyskotek. Jedna z nich jest własnie Club Corrado. miesci się on w wojewodztwie lubelskim nie daleko Lublina w nie wielkiej miejscowości zwaną Suchowolą. Tam Włąsnie zawiazalismy umowe z włascicielem by uczestniczyc w fotorelacjach z tego klubu. By zbierac opinie , wywiady i robic wspaniałe fotki , które sami ocenicie w dziale Corrado – Galeria

Robiac fotorelacje wspaniale widac jak młodziez na takiej imprezie bawi się , poznaje nowych ludzi . Club Corrado to Wspaniały klimat który kazdego wprawi w ruch. Dlaczego tak Jest ?? Poniewaz grana jest tam wspaniała muzyka w stylu Electro , Trance – to mała sala. Na duzej natomiast zespoły serfują klubowiczom styl Dance, oraz Disco Polo.

Ale do rzeczy. Na portal muzyczny znajdziemy włąsnie galerie zdjęc z danej imprezy. Duzo bardzo ciekawych fotek które napewno zaciekawią każdego usera.

Wiec juz dzis zapraszamy do ogladania tych wszytkich zdjec w galerii. Udoskonaliliśmy rózwnież ta galerie bo dodaliśmy opcje ściagniecia Fotki w dwóch rozmiarach na swoj komputer.

W czasie ogladania zdjęc zapraszamy do pobierania mp3 z naszych działow muzycznych: Download mp3 , Dance mp3 i wiele innych. Bedzie w czym wybierać. Więc przeglądaj fotki z imprez , pobieraj najnowsze i najlepsze mp3 i ciesz sie z mozliwosci naszego portalu. Zapraszamy

Wyszukaj na portalu

Wielu z naszych userów szczególnie młodych czesto nie może połapać się na naszym portalu muzycznym jakim jest www.djoles.pl. Pytaja sie administracji strony o paczki mp3, o skladanki mp3 które są juz w archiwizacji. Czasem trzeba duzo cofnąc sie wstecz żeby znalesc paczke z odpowiednia data.

Dlatego dziś mowimy Wam ze istnieje wyszukiwarka portalowa i teraz kazda paczke , kazda fraze mozesz wyszukac przez nasza wyszukiwarke i miec wyniki jak na dłoni.

Często nasze paczki szybko przechodza do archiwizacji a userzy chca je jeszcze miec na swoich PCach dlatego stworzylismy własnie ta opcje z mysla o nich. Duzo na naszej stronie jest artykołow, mp3 , skladanek , paczek mp3 wiec trudno to zliczyc. Od teraz Wszystko bedzie w jednym miejscu

Wyszukiwarka Portalowa jest bardzo widoczna bo znajduje sie centralnie na stronie głownej i nie ma problemu zeby sie nia obsługiwac.

Zapraszamy więc do korzystania niech Wasz Portal muzyczny bedzie przyjazny Wam na długi długi czas.

Słowa kluczowe: djoles, dj oles, mp3 djoles, darmowe mp3, darmowe mp3 do pobrania, download mp3, wyszukiwarka mp3, muzyka za darmo, remixy do pobrania, mix mp3

Szukaj w:

Djoles w sieci (officjal)



Uwaga!!! są to jedyne oficjalne konta djoles prowadzone przez nas.